en bra dag.

hej, idag har jag vart och kollat på mitt lag när dem spelade match, kunde inte vara med för jag hade ont i halsen:( Men dem vann med 5-0 :) Efter det åkte jag hem och sen så åkte jag och Lollo till Sickla och såg på Mamma mia på bio, var inte så bra som alla säger tycker jag men helt okej iallafall:)  Efter det så va vi i sickla lite för att vi väntade på bussen som vi redan hade missat, men sen så äntligen kom den:) och så självklart var det fel buss:( så vi åkte runt ett tag ch hade ingen aning om vart vi var:/ men det gick bra:) sen så tog vi bussen till Hasseludden och hoppade av där och gick, brukar ta typ 10 minuter där ifrån hem till mig men idag tog det typ 40 minuter för mig och Lollo, man måste ju ha lite kul på vägen, aja sen kom iallafall hennes föreldrar och hämtade henne när vi nästan var framme och jag gick hem och tog ett bad:)
Helt okej dag!

Dagens köp: ett svart långt linne från Gina tricot, 99 kr.

Tjatja §


Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaamanda

du är bra på att blogga ebba min !



/ du vet biffen alltså :D

2008-08-31 @ 20:24:26
Postat av: ebbbabaab

Tackartackar amanda! :):) <3 <3

2008-08-31 @ 20:27:32
URL: http://eebbass.blogg.se/
Postat av: lollo

hahahha ebba vår dag var bäst :D§

2008-09-01 @ 20:59:15
URL: http://lollojanssons.blogg.se/
Postat av: ebba

haha, aa Lollo:)<3

men jag hoppas han inte hörde;P:D haha

älskar dig <3

2008-09-02 @ 15:52:42
URL: http://eebbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0