Stress.

Hej bloggen.
Ledsen för att jag inte skrivit dem senaste dagarna, den här veckan ar vartlite stressig, mycket nytt med ny skola och allt, träning dem flesta dagarna också. Men allt har vart bra än så länge ;) . Idag har jag tillbringat dagen med Lova<3 Blev väckt klockan 1 idag. Efter det åkte jag och Lova iväg för jag behövde en ny perfym, sprayade på en som luktade jättegott men såklart glömde jag vilken den var så jag hittade den inte:( Hittade en tröja på rea och och Lova  shorts, alltid trevligt me lite oväntade fynd:) Efter det tog vi bussen hem och gick ut och fotade lite, fick några riktigt balla bilder:) Har precis ätit nu, ska snart ta och se på en film med mamma och bror min:) Imorgon är det match, mot Bromma-Pojkarna, dem ska vi vinna mot:)
Hoppas ni får en härlig dag imorgon.

Tjatja §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0